Zakupy w USA

Zaczęty przez dardo2002, 28 Listopad 2019, 08:38:31

Przeczytano 6 razy

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dardo2002

Witajcie :)
Czy zdarzały się wam czasem jakieś przygody z paczkami z USA? Nie mam dużego doświadczenia ale dotychczas nie było problemów.
Obecnie czekam na paczuche, która według trackingu wyleciała tydzień temu z Chicago i ślad po niej zaginął... Brak jakiegokolwiek ruchu po stronie USPS. Nie panikuje bo płaciłem kartą więc w najgorszym przypadku chargeback.
Macie podobne doświadczenia?
  •  

Monocero

(D.D)
  •  

dardo2002

No właśnie tak dziwnie bo ślad się urywa. Inne paczki miały cały czas monitorowanie. Czy była w tranzycie, czy u celników a potem w placówkach poczty.
Tym razem jest inaczej. Wyleciała i .... koniec. Tak jakby gdzieś przepadła po drodze
  •  

Turtle

Pewnie paczka z trackingiem tylko na terenie USA. Zdarza się.
Pojawi się ponownie dopiero w PL.
Wszystkie moje tanie paczki z USA tak miały.
  •  

dardo2002

Kupowalem już z taką samą uslugą i monitoring był do samego końca więc tu mnie zastanawia ten tygodniowy przestój.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

•  

waldekski

@dardo2002
napisz bezpośrednio do sklepu gdzie zamawiałeś towar, oni zadziałają.
Pewnie chodzi o Timeless ?  ;D
  •  

dardo2002

@waldekski już pisalem ale mówią aby jeszcze poczekać. Co do Timeless, to niestety chodzi właśnie o niego

•  

waldekski

Miałem to samo z Nimi, u mnie było jeszcze gorzej, bo na koniec dostałem wiadomość, że przesyłkę dostarczono, a przesyłki "ani widu, ani słuchu" :'( , ale wszystko dobrze się skończyło
Tak na marginesie, Oni chyba nie zdają sobie sprawy, "co przeżywamy" czekając na taką paczkę  ;) ;D ::)
  •  

dardo2002