Yaqi brush 26 vs Dscosmetic 26 Tuxedo

Zaczęty przez miklo, 17 Marzec 2020, 14:20:49

Przeczytano 1 razy

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

miklo

Pewnie :)

Pamiętacie mój nowy pędzel Yaqi? Dzisiaj dotarł Dscosmetic. Tuxedo. 26mm. Zobaczę wieczorem, jak się sprawdzi w praktyce.

EDIT: Podmieniłem zdjęcia na lepszej nieco jakości (bez Tapatalk)

EDIT2:
Miałem dzisiaj chwilkę i pobawiłem się pędzlami. Oto moje impresje (nie znam się, nie będę opisywał jakiś parametrów i używał angielskich terminów ;) )
Na pierwszy ogień poszedł krem Nivea niebieski. Nałożyłem do identycznych misek tyle samo kremu, pędzle zmoczyłem identycznie, strząchnąłem taką samą ilość razy (dwa). Piany więcej zrobił DSCosmetic. Niestety - była lekko rozwodniona. Zrobiłem więc eksperyment - namoczyłem obydwa pędzle i wycisnąłem. Potem namoczyłem jeszcze raz, strząchnąłem taką samą ilość razy i wycisnąłem. Okazało się, że DSCosmetic zatrzymuje nieco więcej wody.

Następnie wyrobiłem pianę z Cella. Potem z Dusy Kabinett. Piana wychodzi zbliżona, ale z DSCosmetic muszę wytrząnsąć nieco więcej wody niż z Yaqi na początku.

A jak pracują na twarzy? Yaqi ma nieco dłuższe włosie. Można nim bić pianę i rozprowadzać po twarzy nie robiąc z niego mopa. Włosie delikatnie się ugina, jest miękkie, przyjemne. Dla odmiany DSCosmetic dosyć łatwo zamienia się w mopa. Jest tak samo miękki i przyjemny, ale pracuje nieco inaczej.

Który jest fajniejszy? Trudno powiedzieć. Yaqi jest większy (dłuższe włosie i dłuższa rączka), DSCosmetic fikuśniejszy ;) Na razie chyba bardziej podoba mi się Yaqi. Ale pomydlę facjatę DSCosmetic jeszcze kilka razy i zobaczymy.
  •  

Monocero

Na tego yagi sie juz wielokrotnie czailem. Dzieki za fajny i pomocny opis.
(D.D)
  •  

waldekski

@miklo

Gratki zakupu  :wow:

Mógłbyś wrzucić więcej zdjęć, szczególnie knota, włosia bardziej z bliska. Oczywiście jak to nie klopot
  •  

miklo